10. aprill 2017

Tempeh tomatikastmes sooja salatiga


Minu põhitoit Indoneesias oli tempeh. Ma sõin seda nii satay'na maapähklikastmega kui praetult või karamelliseeritult või karri sees. Aga absoluutne lemmik oli värske tomatikastmega tempeh, mida serveeriti spinati-kookosesalati ning riisiga. Iga kord kui ma seal tavapärases warungis midagi muud trehvasin võtma, olin pettunud, et taldrikul polnudki tempehit ja tomatikastet.

Igal juhul oli mu rõõm suur, kui ma Piprapoest tempehi avastasin.

Vaja läheb:
ca 10cm jupp tempehit
2 spl sojakastet
2-3 küüslauguküünt, purustatud
õli praadimiseks

1 purk purustatud tomatit
1 sibul, kooritud ja viilutatud
2 küüslauguküünt, purustatud
õli praadimiseks
2 spl õunaäädikat
pool tl suhkrut
soja, pipart, tšillit

pool purki kikerherneid, krõbedaks praetud
pool klaasi idandatud mungube
mõned marineeritud artišokisüdamed
2 spl maitsepärmi


Tomatikastme jaoks kuumuta õli, karamelliseeri selles sibul ja küüslauk, vala seejärel peale tomatikonserv ning lisa äädikas. Sega läbi ning jäta ca 15 minutiks hauduma. Maitsesta ning kuumuta veel paar minutit.

Tempeh jaoks kuumuta pannil õli ja pane küüslauk praadima. Viiluta tempeh ning lisa see küüslaugule. Tilguta peale sojakastet ning prae mõlemalt poolt kuldpruuniks ja krõbedaks.

Salati jaoks sega kokku kikerherned, mungoad ja hakitud artišokisüdamed.

Tõsta taldrikule praetud tempeh ning selle peale tomatikaste. Serveeri koos salatiga, millele raputa maitsepärmi peale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar