9. märts 2012

Lehekülg 55/G: Kodujuustu-seenevorm



Murakarabadest oliivisaludeni on üks mu lemmikkokaraamatuid. Ja ometi, kui ma sealt viimati rosinakastet tegin, tuli mulle ette, et see on alles teine retsept, mida ma sealt teen. See raamat on minu riiulis olnud praeguseks vast kolm aastat. Ja siis meenus mulle terve mu riiulitäis kokaraamatuid, millest ma mõnda kordagi kasutanud pole ja Araabia köögi kokaraamatu tegemine, kus ma "olude sunnil" avastasin enda jaoks terve hulga uusi lemmiktoite, neist mitmeid ma poleks hakanud omaalgatuslikult kunagi tegema. Ning kui mulle õhtul veel räägiti kokandusfilmist Julie & Julia, siis ma otsustasin, et kõik minu kokaraamatud peavad kasvõi korra kasutatud saama :) Ja et ei tuleks valimist ("See ei näe eriti isuäratav välja", "liiga töömahukas" vmt), siis teen igast oma kokaraamatust leheküljel 55 asuva toidu. Tagavaraplaan on ka - juhul kui toit tundub tõesti teostamatu või leheküljel 55 ei ole ühtegi retsepti, siis läheb käiku esimene G-tähega retsept. Lappasin läbi kõik oma 35 kokaraamatut - viies kokakas ei olnud leheküljel 55 ühtegi retsepti (ühes neist ei olnud nii palju lehekülgigi, aga kuna tegemist oli Itaalia magustoitude brošüürikesega, siis ma jätsin ta ikkagi mängu) ning liikumine sealt G-tähe juurde tõi koheselt kaasa kaks granadillitoitu :) Kahes kokakas tundusid leheküljel 55 olevad toidud siinsetes tingimustes liiga palju vaevanõudvad (eriti just tooraine hankimise osa) ning seega jäid välja ka langustiinid ja kuivatatud krevettidest tehtud pastaga maitsestatud pomelisalat. Nende asemel on nimekirjas Granizado salado de tomate con oregano fresco y manjar blanco ning taipärane grillitud kana.

Alustasin Kohupiima- ja kodujuusturaamatus oleva kodujuustu-seenevormiga.


Vaja läheb:
2 dl hakitud seeni
1 sibul
2 sl õli
2 dl riivitud porgandeid
400 gr kodujuustu
3 muna
2 dl piima
soola, sidrunipipart
1+1 dl riivjuustu

Pruunista pannil õlis hakitud sibul ja seened. Lisa riivitud porgand ja hauta veel mõni minut. Sega kodujuust munade ja piimaga, maitsesta soola ja sidrunipipraga. Sega pannil olevate köögiviljade ja riivjuustuga. Vala segu õliga määritud ahjuvormi ja puista üle riivjuustuga. Küpseta 200 kraadi juures ca 20 minutit.


Uuesti ma seda ei teeks ja porgandi lisamisega oleksin ka väga ettevaatlik :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar